piątek, 11 października 2013

Dzien jak co dzien, dzien po dniu... :D

Salut !! :) No i nadszedl ten piatunio . :D A dzisiaj z internatu wszyscy wyjezdzaja do domu, a tymczasem ja do domu dyrektora, z tego co powiedzial mi moj wychowaca . I ogolnie bede na weeekendy u dyrektora, a na wakacje, ktore trwaja od 19 pazdziernika do 04 listopada bede wlasnie u swojego wychowacy. Nawet wczoraj pokazywal mi zdjecia swojej rodziny w biurze na komputerze i od razu zaznaczyl, ze dzieci mowia tylko po francusku . :D Tzn dwie 6 letnie blizniaczki i jeden 9 letni syn . :P Jeszcze 4 dni i bedzie 1,5 miesiaca jak tu jestesmy, czas leciiiiiiiiiiiiiiii. :))) Dzisiaj tqk mi sie nie chcialo wstawac i nie poszlam na sniadanie, wrr. :D Ale nie ma to jak wstawac o 7:30 jak na 8:00 do szkoly.. w koncu blisko, nie? :D

A tymczasem moja klasa na fizyce... http://kwejk.pl/obrazek/593844

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz